Update opening ijsbaan

Zondag 14-02-2021 open voor leden en niet leden.

De tijdssloten blijven hetzelfde, maar dan voor leden en niet leden. Voor de niet leden is er een toegangsprijs van toepassing:

tot en met 12 jaar is het € 2,00

vanaf 13 jaar is het € 4,00

Graag willen wij u verzoeken dit contant en of pin gepast te betalen.

Zondag 14-02-2021 gaan wij open voor leden en niet leden .

De openingstijden zijn als volgt: (aanmelden en of inschrijven niet nodig).

o             Tijdslot 1 – 09:30 uur tot 11:30 uur: kinderen t/m 10 jaar met begeleiding van één vader of moeder. De kinderen en ouder moeten bij elkaar blijven. Ouder mag dus niet vrij schaatsen! Ouders moeten onderling afstand houden. De ouder(s) moet voorzien zijn van een geldige lidmaatschapskaart en/of toegangskaart te kopen.

o             Tijdslot 2 – 12:30 tot 14:30 uur: kinderen van 11 t/m 17 jaar die zelfstandig zonder begeleiding kunnen schaatsen.

o             Tijdslot 3 – 15:30 tot 17:30 uur: volwassen schaatsers vanaf 18 jaar. Zij moeten alleen schaatsen en op 1,5 meter van een andere schaatser.

Wij zullen ons indien nodig moeten beroepen op de bezoekersaantallen zoals die zijn vastgesteld door de Veilheidsregio en deze te handhaven.

Verder gelden nog steeds de regels die eerder gemeld zijn.