Beste dorpsgenoot,

We naderen de winterperiode weer dit jaar en dat betekent hopelijk ook ijsvermaak op onze ijsbaan te Terheijden.

IJskaarten zijn vanaf 15 november verkrijgbaar bij ons vertrouwde verkooppunten Bakkerij Van Dongen Terheijden en Bakkerij Van Dongen Wagenberg.

Bij aanschaf van een ijskaart ben je verzekerd dat je mag schaatsen op de eerste dag dat we open gaan. Tevens zorg je ervoor dat als je lid bent we ieder jaar open kunnen gaan, en wij als vereniging ook kunnen blijven bestaan. Het is immers geen zekerheid dat we kunnen schaatsen ieder jaar , maar met vaste leden kunnen we hier wel genieten mocht het zo ver zijn.

Zo steun je onze vereniging maar ook het behoud van een traditie waar we van houden, en dat is schaatsen.

Wij wensen iedereen alvast een fijn winterseizoen met ijspret.

Bestuur IJsclub Terheijden